Zapomnij o godzinach wyliczeń i analiz. Skróć wielokrotnie czas raportowania!
Męczysz się za każdym razem, gdy musisz ręcznie stworzyć zestawienia czynności? Im dłużej odkładasz ten problem, tym więcej czasu i nerwów Cię to kosztuje. Gdybym Ci pokazał proste narzędzie, które wykona tę uciążliwą pracę za Ciebie, to byłbyś tym na tyle zainteresowany, żeby coś z tym od razu zrobić?
Jak to właściwie działa?
Timesheets for Outlook to zupełnie nowy typ wtyczki do Outlooka.
Nie ma dłużej potrzeby ręcznego wklepywania danych do Excela, by stworzyć historię pracy.
Po prostu wciskasz przycisk, a Timesheets for Outlook automatycznie kategoryzuje zadania i zaczyna mierzyć czas pracy.
Tak skrócisz czas tworzenia zestawień czynności wielokrotnie! Dzięki temu nie będziesz przerywał swojej pracy, bo raporty przygotujesz „przy okazji” wykonywania innych projektów.
Koniec z niedokładnym wycenianiem pracy na podstawie spotkań zapisanych w kalendarzu i wysłanych mailach!
Timesheets for Outlook sprawi, że będziesz wiedział co do minuty, ile czasu poświęciłeś, żeby skończyć daną czynność dla klienta.
To pozwoli Ci podnieść cenę za każdą wykonaną usługę w firmie, bo wykażesz, ile czasu dokładnie zajęło jej wykonanie.
Jeśli zatrudniasz kilku lub kilkunastu pracowników, to zyski Twojej firmy mogą wzrosnąć i kilka tysięcy złotych i to bez nowych klientów!
Zobacz filmik i dowiedz się jak to działa -->
Proste liczby

Ale to jeszcze nie wszystko
Otrzymują dziesiątki maili dziennie? Te wygodne funkcje Timesheets for Outlook sprawią, że z łatwością opanujesz chaos na swojej skrzynce odbiorczej!
Wszystko sprowadza się do jednego kliknięcia.
Za każdym razem, gdy chcesz uporządkować pocztę, przenosisz wiadomość do danego folderu za pomocą specjalnych przycisków: „szybkich akcji”, „pracowników” lub tworzysz z nich zadania.
Porządek na skrzynce pocztowej sprawi, że odczujesz większy spokój i łatwiej będzie Ci ustalić właściwe priorytety.
Funkcjonalności wtyczki
- Uporządkowanie pracy z otrzymanymi e-mailami (metoda zero-inbox) za pomocą skrótów „szybkie akcje”, „pracownicy” i zadania,
- Przycisk start/stop do mierzenia czasu pracy
- Zadania uzupełniane są „przy okazji” wykonywanej pracy
- Standaryzacja opisów czynności i nazw klientów
- Łatwe, krótkie i bezproblemowe wdrożenie zakotwiczone w znanej Tobie rodzinie programów Microsoft Office
- Automatyczna priorytetyzacja zadań


- Elektroniczna lista zadań
- Aktualne zestawienia i raporty online
- Temat zadań często tożsamy z tematem e-mail wysłanym przez klienta
- Jednolity layout zestawień.
- Osobny folder w skrzynce odbiorczej dla e-maili przekazanych do wykonania pracownikom

Co jeszcze otrzymasz po pobraniu?
Narzędzie do automatycznego raportowania oraz ogromną wygodę w zarządzaniu skrzynką pocztową i priorytetyzacji zadań na 14 dni za darmo!
Zamów na próbę. Zobacz, jak działa Timesheets for Outlook, użyj go jako narzędzia do tworzenia raportów i poczuj satysfakcję z rozwoju firmy w czasie kryzysu.
Wymagania sprzętowe
Wymagania sprzętowe i bezpieczeństwo danych - Outlook 2013 i Windows 7 (lub nowsze), dane Twoich klientów w Twoim outlooku
Pobierz darmowy trial
Pobierz, aby otrzymać darmową wersję próbną wtyczki na 14 dni!